Subject: Andmepäringu maksumus
From: <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 13:26:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meil oleks soov teada andmepäringu maksumust.
Varasemalt on Priit Lopsik meilt sarnaseid päringuid teinud.

Huvi pakuvad kõigepealt kliendid, kelle varale on seatud hüpoteek või
kommertspant 5mEUR ja üle Eestis tegutsevate pankade kasuks välja arvatud
Swedbank AS. Lisaks pakuvad huvi kliendid, kelle varale on seatud hüpoteek
või kommertspant vahemikus 0.7mEUR kuni 5mEUR Eestis tegutsevate pankade
kasuks välja arvatud Swedbank AS. Oluline oleks need saada kahel eraldi
lehel/dokumendis.

Panga nimi, vara asukoht, hüpoteegi summa jm pole oluline. Huvi pakub
kliendilist, milles sisaldub kaks eraldi veergu: kliendi nimi ja kliendi
registrikood.

Näide: klient x, kliendi registrikood y.

Pangad, kelle kasuks seatud hüpoteegid ja kommertspandid huvi pakuvad, on
järgmised:

AS LHV Pank reg.kood 10539549

AS SEB Pank reg.kood 10004252

Coop Pank AS reg.kood 10237832

Luminor Bank AS reg.kood 11315936

Parimate soovidega,

Kristi Tihkan

valdkonnajuht

Strategic Deliveries and Partnerships

285 Swedbank Baltics AS

Liivalaia 8, Tallinn 15040

Tel: +372 5332 6197

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu,

palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" ("Reply"), seejärel
kustutage

sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, levitage ega säilitage
seda.